فرگوسن: با کمک مورینیو بارسا را شکست می دهم

 من هفته گذشته با مورینیو صحبت کردم. این به این معنی نیست که ما هیچ شناختی از بازی بارسا نداریم. ما قبلا با آنها روبرو شده ایم و بازی های بسیاری از آنها را هم در طول فصل تماشا کرده ایم. اما برای شکست بارسا به کوچکترین اطلاعات هم نیاز داریم که مورینیو در این زمینه خیلی می تواند به ما کمک کند. من مطمئنم که استفاده از نظرات مورینیو می تواند ما را در شکست بارسا یاری دهد.

از بارسا نمی ترسیم

ما از بازی در مقابل بارسلون هیچ هراسی نداریم. همین که منچستر به این مرحله رسیده نشاندهنده اعتماد به نفس و توانایی بالای بازیکنان ماست. هرچند که بارسا هم شرایط بسیار مطلوبی دارد و ما باید در مقابل یک تیم بسیار خوب بازی کنیم ولی هرگز نباید از بازی در برابر بارسلون هراسی به دل راه داد بلکه باید بدنبال راهی برای متوقف کردن آنها باشیم. دفعه قبل که درمقابل آنها بازی کردیم نتیجه به سود ما نبود اما حالا بازیکنان منچسترخیلی با تجربه تر شده اند. هرچند که آنها نیز الان در بالاترین سطحشان قرار دارند.

مقابل شالکه با تیم دوم بازی کردیم

سال پیش پس از شکست در برابر بایرن مجبور بودیم که در لیگ مقابل چلسی بازی کنیم و به همین خاطر در آن مسابقه بازیکنانم واقعاً خسته بودند اما امسال شرایط کاملاً متفاوت است و روز شنبه یک تیم سرحال و آماده را در مقابل آبی ها به میدان خواهم فرستاد.  در مقابل شالکه با 9 تغییر در ترکیب اصلی بازی را آغاز کردیم تا بازیکنان اصلی فرصتی برای بازیابی توان از دست رفته داشته باشند. گرفتن این تصمیم به هیچ وجه ساده نبود ولی شکست برابر آرسنال ما را مجبور به اتخاذ آن کرد.

دیدار نهایی جام باشگاههای اروپا 7 خرداد ماه سال جاری د


نظرات شما عزیزان:

كريس رونالدو
ساعت14:49---3 تير 1390
حالم از هر چي بارسايي هست بهم ميخوره-
جمع كن وبت رو اقا
فقط رئال عشقه-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط سلمان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1